ВИХОВНА РОБОТА






Єдині вимоги до учнів

1.       Учні приходять до школи за 10 хв. до початку занять.
2.       Перед входом до школи учень повинен витерти взуття, у гардеробі зняти верхній одяг, не поспішаючи, іти на той поверх, де знаходиться його клас.
3.       До приходу вчителя учні готують все необхідне до уроку. Підручник, щоденник, зошити мають бути акуратно покладені на парті.
4.       Після того, як вчитель зайшов у клас, входити забороняється. Учні, які запізнилися на урок, допускаються в клас лише з дозволу директора і його заступників.
5.       Не дозволяється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою та використовувати будь-яким способом зброю, навіть іграшкову, вибухонебезпечні та вогненебезпечні речовини, гострі предмети, гральні карти, алкогольні напої, сигарети, жувальні гумки, літературу, аудіо-, відео-, та СD-продукцію аморального змісту. Не дозволяється використовувати плеєрів та мобільних телефонів під час навчального процесу.
6.       Не дозволяється без дозволу вчителя залишати приміщення та територію школи в урочний час. У випадку пропуску занять учень повинен надати класному керівникові довідку від лікаря або записку від батьків стосовно причини відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважної причини не дозволяється.
7.       Без дозволу вчителя або класного керівника ніхто з учнів не має права пересідати на іншу парту.
8.       Учні, які бажають відповісти на запитання, поставлене вчителем, або звернутися до вчителя з запитанням, повинні підняти руку, поставивши ї  ліктем на парту.
9.       Після відповіді на питання вчителя учень обов’язково подає щоденник для виставлення оцінки.
10.  Після закінчення уроку учні встають тільки після слів вчителя: “Урок закінчено”.
11.  Після закінчення уроків учні організовано під керівництвом вчителів, які проводили останній урок, виходять з класу.
12.  Зі школи учні повинні виходити спокійно, додержуючись порядку. Залишатися в школі без потреби забороняється.

На перерві

1.       На перерві та під час руху по сходах учням забороняється бігати, галасувати.
2.       При появі на поверсі директора, його заступників, вчителів або кого-небудь з дорослих, учні повинні стати вбік і пропустити їх, обовязково привітатися.
3.       Кожен учень при звертанні до нього чергового вчителя або чергового учня зобовязаний назвати своє прізвище і клас.
4.       Учням забороняється заходити в учительську без дозволу вчителя.

Вимоги до зовнішнього вигляду учнів

1.       Кожен учень зобовязаний зявитися до школи чистим і охайно вдягненим.
2.       Зачіска повинна бути акуратною, користуватися косметикою забороняється.
3.       До школи учні приходять в одязі ділового або напівділового стилю. Тільки на уроки фізкультури учні повинні зявлятися у спортивній формі, а на зайняття в майстерні – в спеціальному одязі.
Перелік  порушень дисципліни учнями
1.   Порушення Положення про шкільну форму.
2.    Запізнення на уроки.
3.    Пропуски уроків без підтверджуючих документів (довідка).
4.    Порушення дисципліни на уроках та на перервах.
5.     Відсутність шкільного приладдя.
6.    Моральний тиск, принижуючий  людську гідність.
7.     Застосування фізичної сили в вирішенні відносин.
8.    Пошкодження шкільного майна та особистих речей учасників
навчально-виховного процесу.
9.    Користування під час перебування  в школі мобільним телефоном, плеєром, електронними   іграми.
10.Порушення   правил   безпеки, а   саме   принесення   до   школи вибухових   пристроїв, колючих   та   ріжучих   предметів, хімічних речовин, газових балончиків та інше.
11.  Крадіжка, самосуд.
12.Приведення до школи сторонніх осіб.

В разі невиконання перелічених  зобов'язань та вимог Педагогічна рада має право звертатися до відділу кримінальної міліції, комісії у справах неповнолітніх Суворовської райадміністрації з проханням адміністративного впливу на батьків (осіб, які їх замінюють) у разі невирішення проблем відносно їх дітей, на яких права школи, коригуючи їх соціальну поведінку, не є достатніми.
Учні-порушники Правил поведінки підлягають внутрішкільному обліку як група ризику. Адміністрація в даному випадку сповіщає райвідділ УВС про наявність таких.
Учні, які не піддаються педагогічному впливу, не мають змін в соціальній поведінці за допомогою шкільного психолога, можуть за поданням адміністрації школи бути поставлені на облік в комісії у справах неповнолітніх та у відділ кримінальної міліції.



Орієнтовні критерії постановки учнів на внутрішкільний контроль

      Якщо учень систематично:
-           не виконує норми навчальної, трудової та загальної дисципліни, встановлені Правилами для учнів школи;
-           пропускає уроки без поважних причин;
-           виявляє несумлінність, безвідповідальне ставлення до навчання та суспільно корисної праці;
-           не виконує вимог учителів та батьків, вступає з ними в конфлікт;
-           не поважає думку учнівського колективу, не приймає допомоги, хизується своїм неробством;
-           здійснює антигромадські, аморальні дії, які мають характер правопорушень;
-           вживає алкоголь, палить;
-           має схильність до вимагання грошей у школярів;
-           має схильність до насильства над слабшими.


______________________________________________
Заняття з елементами тренінгу 
Вчитель початкових класів Боднар Л.В
Тема: Ми проти насильства
Мета:
 ознайомити з поняттям «насильство»;  попередження насильства в сім'ї;  формувати в дитячому середовищі позитивний імідж здорової людини;  діагностувати форми насильства та виявляти дітей, які перебувають у несприятливих умовах, в екстремальній ситуації;  ознайомити з різними видами насильства.
                                               План
Вступна частина:
 Вправа «Вітальне слово вчителя»  Вправа «Привітання»  Вироблення правил  Вправа «Очікування»
Основна частина:
 Практична вправа «Клубок»  Вправа «Мозковий штурм»  Повідомлення «Насильство»  Практична вправа «Колаж «Ми проти насильства»
Заключна частина:
 Анкетування  Вправа «М’ячик»  Вправа «Як допомогти»  Вправа «Моя сім’я»  Вправа «Очікування»  Вправа «Оплески співпраці»

Вступна частина
Вправа «Вітальне слово вчителя»
- Доброго дня! Тема нашого заняття «Ми проти насильства». 
- Наше тренінгові заняття буде складатися з 3-х частин: вступної, основної, заключної.

Вправа «Привітання»
У мене є моя улюблена іграшка. Вона може щось розказати про мене. Послухайте. Вітання починається з вчителя. Далі всі по черзі.
Рефлексія

Вироблення правил 
 Працювати із задоволенням
 Брати учать у всіх вправах, активність
 Один говорить, всі слухають
 Всі мають право висловитись
 Говорити за темою
 Бути лаконічним
 Звертатись один до одного на «ти», по імені


Вправа «Очікування»
Продовжити  речення 
Очікую…
Приклад подає вчитель.

Основна частина
Вправа «Клубок»
Інструкція.
Вчитель  пропонує  по  колу перекинути клубок ниток наступному  учаснику, не випускаючи з рук свій кінець нитки. Продемонструйте це: киньте комусь клубок (не забувайте при цьому тримати кінець нитки в руках!). Продовжуйте гру до того часу, доки усі учасники не будуть включені в  «павутинку». 
Питання для обговорення:
Що станеться, якщо я потягну свій кінець пряжі? (інші відчують деякий тиск, дискомфорт).
Що відчувають інші, коли один з учасників роздратований або засмучений?
А що буде, якщо хтось навмисне тягнутиме свій кінець для того щоб комусь зробити боляче? 

Рефлексія

Вправа «Мозковий штурм»
Що таке насильство?

Повідомлення «Насильство»
Наси́льство — це застосування силових методів, або психологічного тиску[1] за допомогою погроз, свідомо спрямованих на слабких або тих, хто не може чинити опір. Тобто, будь-яке застосування сили щодо беззахисних.
Можна виділити такі типи жорстокого поводження з дітьми.
1. Фізичне насильство — невипадкове завдання тілесних ушкоджень.
2. Занедбаність — нездатність батька або особи, яка доглядає за дитиною, забезпечити основні потреби дитини в їжі, одязі, житлі.
3. Психологічне насильство — відсутність у родині доброзичливої, здорової атмосфери. Може виявлятися у:
• зневазі — послідовній нездатності батьків чи особи, яка здійснює догляд, забезпечити дитині необхідну підтримку, увагу, турботу;
• жорстокому поводженні — хронічних приниженнях, образах і висміюванні дитини, знущанні з неї.
4. Економічне насильство - умисне створення таких ситуацій, в яких жертва буде змушена просити гроші; свідоме псування або відмова в товарах першої необхідності, включаючи їжу, одяг, ліки та засоби особистої гігієни.
Рефлексія

Колаж «Ми проти насильства»
Рефлексія

Заключна частина
Анкетування
Ведучий. Дайте відповіді на запитання («так» або «ні»), наведені нижче.
1. Чи карають фізично твоїх друзів їхні батьки?
2. Тебе ображають твої брат чи сестра?
3. Чи було так, що батьки ставилися до тебе байдуже?
4. Чи було так, що близькі родичі ставилися до тебе байдуже?
5. Твої батьки лають тебе?
6. Чи можеш ти сказати про свою родину, що вона неприязно ставиться до тебе?
7. Чи траплялося так, що вдома з тебе насміхалися?
8. Чи є в тебе знайомі, чиї батьки знущаються, постійно ображають їх?
9. Чи були ви вдома свідками насильства (фізичних ушкоджень)?

Гра «М’ячик»
Вчитель кидає м’ячик, а діти мають відповісти так або ні.

Кожна дитина має право на життя.
Кожна дитина має право на відпочинок.
Усі діти мають право на освіту.
Кожна дитина має право робити все, що їй захочеться.
Кожна дитина не повинна бути ображеною.
Кожна дитина має право захищати свою гідність будь-якими засобами.
Усі діти мають право на медичне обслуговування.
Жодна дитина не повинна отримувати уколи.
Усі діти мають право на повноцінне харчування.
Усі діти можуть їсти морозиво, чіпси, шоколад в необмеженій кількості.


Вправа «Як допомогти»
Як допомогти дитині, коли вона стала свідком прояву насильства в сім'ї?

Вправа «Моя сім’я»
Вправа проводиться за допомогою кружечків. Перший кружечок – батьки, другий – це ти.
Перегляд моделей.
Це наочно демонструє рівень психологічної сумісності, потреби людей одне в одному.
Рефлексія
Від миру в домі до миру в усьому світі.
Як ви це розумієте?
Обговорення.
І вам цього бажаю!!!

Вправа «Очікування»
Вправа «Оплески співпраці»
Подумки на праву руку покладіть те, що ви отримали на цьому занятті, а на ліву – свій внесок у це. А тепер з’єднайте це. Оплески.
Роздати дітям листівки рівності.














Немає коментарів:

Дописати коментар

ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ

   Мова   –   одне   з   найцінніших   надбань ,  які   створили   й   залишили   наші   попередники .  Мова   є   душею   нації ,  її   ген...